ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ОВОЛОДІННЯ ЗМІСТОМ ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ СТАРШОКЛАСНИКАМИ
PDF (English)

Як цитувати

Полонська T. (2016). ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ОВОЛОДІННЯ ЗМІСТОМ ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ СТАРШОКЛАСНИКАМИ. Український Педагогічний журнал, (2), 75–81. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/171

Анотація

Упровадження елективних курсів у практику старшої школи урізноманітнює, розширює і поглиблює зміст шкільної іншомовної освіти новими засобами і технологіями їх використання, сприяє її адаптації до європейських стандартів. Важлива роль в успішній реалізації змісту елективних курсів з іноземних мов у старшій школі належить інтерактивним методам навчання. Інтерактивні методи спонукають школярів до отримання знань, розвивають їхній інтелектуальний потенціал, унаслідок чого в них формуються навички й уміння логічно та образно мислити, з’являється здатність аналізувати, порівнювати, узагальнювати, висловлювати своє ставлення до певних об’єктів, давати оцінку предметам і явищам, що вивчаються.У статті аналізуються сучасні інтерактивні методи навчання іноземних мов, розкривається роль і сутність окремих з них (навчання у співпраці, метод проектів, сінквейн, інтелект-карта), які, на думку автора, є найбільш адекватні цілям і завданням сучасної іншомовної освіти у старшій школі у процесі оволодіння змістом елективних курсів. Окрім того, називаються інші інтерактивні методи, які будуть досліджуватись автором у подальшому.

PDF (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.