№ 1 (2024)
Весь випуск
PDF

Наукові статті

Олег Топузов, Світлана Алєксєєва
5-11
Можливості використання штучного інтелекту в освітньому процесі закладів середньої освіти в умовах воєнного стану
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-5-11
PDF HTML HTML (English)
Володимир Слабін
12-33
Тенденції вживання епонімів у виховному навчанні хімії (на прикладі імені Дмитра Менделєєва)
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-12-33
PDF
Марія Саюк
34-44
Особливості підготовки освітніх лідерів за магістерською програмою в Університеті прикладних наук Стендена (Нідерланди)
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-34-44
PDF HTML
Олександр Малихін, Олег Демчук
45-52
Психолого-дидактичний алгоритм індивідуалізації навчально-пізнавальної діяльності студентів в умовах змішаного навчання
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-45-52
PDF HTML
Ганна Калініна
53-64
Сексуальність як усвідомлена особиста ідентичність
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-53-64
PDF HTML
Микола Оверченко
65-73
Роль міжнародних та громадських організацій у подоланні освітніх втрат в Україні
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-65-73
PDF HTML
Тетяна Засєкіна, Ірина Трускавецька
74-80
Професійна підготовка вчителів природничої освітньої галузі до експериментальних досліджень у закладах загальної середньої освіти
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-74-80
PDF HTML
Тамара Пушкарьова, Марія Коваль-­Мазюта
81-87
Формування відкритого освітнього простору територіальних громад сільської місцевості
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-81-87
PDF HTML
Алла Велика
88-96
Реалізація компетентнісного підходу при викладанні хімічних дисциплін здобувачам вищих медичних закладів освіти
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-88-96
PDF HTML
Антон Чалий
97-103
Індивідуалізація навчання психолого-педагогічних дисциплін в освітньому процесі здобувачів другого (магістерського) рівня освіти як психолого-педагогічна проблема
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-97-103
PDF HTML
Олександр Міхно
104-113
Деколонізація української педагогічної біографістики: теоретичні контури
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-104-113
PDF HTML
Ігор Радомський
114-120
Ретроспективний аналіз сутнісних характеристик базових дефініцій проєктування у сфері освіти
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-114-120
PDF HTML
Раїса Мартинова
121-131
Вивчення іноземних мов як засобу міждержавного спілкування на початку XX століття на основі прямих методів навчання
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-121-131
PDF HTML
Оксана Петрук
132-140
Особливості сучасних молодших школярів: орієнтири для навчальної взаємодії
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-132-140
PDF HTML
Валерій Редько
141-150
Урок іноземної мови як мікромодель системи компетентнісно орієнтованого навчання іншомовного спілкування в умовах освітнього іншомовного комунікативного середовища гімназії
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-141-150
PDF HTML
Тетяна Павлова
151-160
Електронний інтерактивний підручник з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»: інструментальні можливості
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-151-160
PDF HTML
Тетяна Швець
161-167
Особливості організації роботи закладу дошкільної освіти з розвитку педагогічної культури батьків дітей раннього віку
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-161-167
PDF HTML
Артем Кияновський, Галина Гуренок
168-175
Система психологічної та педагогічної реабілітації дітей у прифронтових громадах: за досвідом роботи КЗ «НВК «Школа гуманітарної праці» Херсонської обласної ради
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-1-168-175
PDF HTML