Анотація
У статті автор розглядає засоби, що сприяють виконанню системи навчальних комунікативних дій в умовах компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи. Висловлено власну точку зору на питання компетентнісного
підходу до навчання іншомовного спілкування учнів молодшого шкільного віку, схарактеризовано сутність поняття «компетентна особистість» у сфері навчання іноземних мов. Визначено та прокоментовано теоретико-методичні підходи до побудови та способи впровадження системи вправ і завдань, які забезпечують компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов учнів 1–4 класів. За результатами аналізу тенденцій розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти та емпіричних досліджень визначено й обґрунтовано зміст і функції іншомовної комунікативної як предметної компетентності та її компонентів, на формування яких спрямовується зміст навчання іноземних мов у початковій школі.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.