РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ
PDF

Ключові слова

навчальні технології
медіаграмотність
креативність мислення
вміння імпровізувати
розвиток уяви

Як цитувати

Юношева, Т. (2021). РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ. Український Педагогічний журнал, (4), 232–239. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-4-232-239

Анотація

Нинішні учасники освітнього процесу стають свідками й безпосередніми творцями глобальних змін чинної моделі навчання. Упровадження новацій потребує ера інформаційних технологій, яка актуалізує потребу в креативних, ерудованих і високоосвічених громадянах у всіх сферах життя.
У такій ситуації освітні завдання і цілі набувають інших сенсів, а репродуктивні методи навчання малоефективні у вирішенні сучасних питань. З’являються новітні технології, спрямовані на формування у здобувачів освіти низки актуальних для часу якостей, як-от: прогресивність, відкритість до нового та відповідальність у прийнятті рішень.
Створення відповідних сучасності технологій – це саме той шлях, успішність якого зможе змінити дидактичні й методичні підходи до змісту й організації навчання, сприятиме реалізації новочасних освітніх задач. Провідними функціями таких технологій є розвиток у здобувачів освіти творчого мислення. Навчання та активне практикування особливих технік нададуть можливості протидіяти стереотипам мислення, зумовлять вироблення в учасників освітнього процесу нових ідей та поглядів. Розвиток творчого мислення і здобуття відповідних знань допоможуть сформувати базові універсальні навички для досягнення високого рівня ефективності в різних напрямах людської діяльності.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-4-232-239
PDF

Посилання

Кость, С. П. (2017). Теоретичні поняття і терміни медіаосвіти. Львів.

Приходькіна, Н. О. (2020). Медіаосвіта учнів у шкільництві англомовних країн. Київ.

Концепція впровадження медіаосвіти в Україні. (2010). Постанова Президії Національної Академії педагогічних наук України від 20.05.2010 р. Протокол № 1–776150.

Кондратенко, Л. (2017). Шкільні проблеми дітей інформаційної ери. Київ.

Іванов, В. Ф., Волошнюк, О. В., Дзюба, Д. Ю., та інші. (2012). Медіаосвіта та медіаграмотність. Київ.

Максименко. С.Д., Піроженко, Т.О., Пророк, Н.В., Папуча М. В. (2021). Психологічний портрет дитини: вікові періоди. Аналітичні матеріали підготовлено науковими співробітниками Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Київ.

Янкович, О., Беднарек Ю., Анджеєвська, А. (2015). Освітні технології сучасних навчальних закладів. Тернопіль.

Селевко, Г. К. (1998). Современные образовательные технологии. Москва.

Kost`, S. P. (2017). Teorety`chni ponyattya i terminy` mediaosvity`. L`viv. (in Ukrainain).

Pry`xod`kina, N. O. (2020). Mediaosvita uchniv u shkil`ny`cztvi anglomovny`x krayin. Ky`yiv. (in Ukrainain).

Koncepciya vprovadzhennya mediaosvity` v Ukrayini. (2010). Postanova Prezy`diyi Nacional`noyi Akademiyi pedagogichny`x nauk Ukrayiny` vid 20.05.2010 r. Protokol # 1–776150. (in Ukrainain).

Kondratenko, L. (2017). Shkil`ni problemy` ditej informacijnoyi ery`. Ky`yiv. (in Ukrainain).

Ivanov, V. F., Voloshnyuk, O. V., Dzyuba, D. Yu., ta inshi. (2012). Mediaosvita ta mediagramotnist`. Ky`yiv. (in Ukrainain).

Maksy`menko. S.D., Pirozhenko, T.O., Prorok, N.V., Papucha M. V. (2021). Psy`xologichny`j portret dy`ty`ny`: vikovi periody`. Anality`chni materialy` pidgotovleno naukovy`my` spivrobitny`kamy` Insty`tutu psy`xologiyi imeni G. S. Kostyuka NAPN Ukrayiny`. Ky`yiv. (in Ukrainain).

Yankovy`ch, O., Bednarek Yu., Andzheyevs`ka, A. (2015). Osvitni texnologiyi suchasny`x navchal`ny`x zakladiv. Ternopil`. (in Ukrainain).

Selevko, G. K. (1998). Sovremennye obrazovatel`nye texnology`y`. Moskva. (in Russian).

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 Тетяна Юношева

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.