ОСВІТНІ ПРОГРАМИ ЄС ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ВИКЛАДАЧА УКРАЇНСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ
PDF

Ключові слова

університет
інтернаціоналізація
освітні програми
мобільність
міжнародне співробітництво
стратегія

Як цитувати

Заячук, Ю. (2021). ОСВІТНІ ПРОГРАМИ ЄС ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ВИКЛАДАЧА УКРАЇНСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Український Педагогічний журнал, (2), 5–19. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-5-19

Анотація

У статті проаналізовано освітні програми Європейського Союзу, які він розвиває для активізації міжнародного співробітництва і підвищення мобільності учасників освітнього простору: Erasmus, Tempus, Horizon 2020, програми Європейської дослідницької ради, програми, які підтримуються Німецькою службою академічних обмінів DAAD, Шведським інститутом та Фундацією Александра фон Гумбольдта. Дослідження базується на аналізі програмних документів та програмних вимог, а також на власному практичному досвіді автора статті в рамках програми Erasmus. Показано конкретні можливості, які освітні програми ЄС надають викладачеві українського університету: налагодження успішної співпраці з міжнародними партнерами, обмін досвідом, викладання й стажування в університеті, що приймає, підтримка дослідницьких ініціатив тощо. Наголошено на потенційних викликах, які безпосередня реалізація програми міжнародної академічної мобільності створює для її учасника.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-5-19
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 Юлія Заячук

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.