№ 2 (2021)
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Наукова рада
Редакційна колегія
Політика рецензування
Заява про конфіденційність
Подання
Контакти
Пошук
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
English
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
English
№ 2 (2021)
Опубліковано 1 червень 2021
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2
Наукові статті
Юлія Заячук
5-19
ОСВІТНІ ПРОГРАМИ ЄС ТА МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ВИКЛАДАЧА УКРАЇНСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-5-19
PDF
Сергій Копилов, Тетяна Опалюк
20-27
МОДЕЛЬ ІНТЕРАКТИВНОГО ФОРМАТУ ВЗАЄМОВІДНОСИН УНІВЕРСИТЕТУ І СТЕЙКХОЛДЕРІВ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-20-27
PDF
Ірина Дубровіна, Ніна Яременко
28-40
ДОЗВІЛЛЄВА КВАЛІФІКАЦІЯ УЧНІВ СТАРШОГО ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА: РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-28-40
PDF
Оксана Доманюк
41-50
СТВОРЕННЯ ЦІННІСНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК УМОВА ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-41-50
PDF
Раїса Мартинова, Світлана Боднар
51-60
ПРИНЦИПИ ПЕДАГОГІЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-51-60
PDF
Ольга Білоус, Павло Самойленко
61-71
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЯК УМОВА НАБУТТЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-61-71
PDF
Антоніна Гривко, Лідія Ващенко
72-83
ПОТОЧНЕ ТА ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ В БАЗОВІЙ ТА СТАРШІЙ ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-72-83
PDF
Наталія Маятіна, Тетяна Лисенко, Оксана Дмитрієнко
84-95
СУЧАСНІ МОДЕЛІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-84-95
PDF
Ольга Рейда, Катерина Івлєва, Діна Гулієва
96-102
ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-96-102
PDF (English)
Ольга Галіцан, Олена Хіль, Яна Кириленко
103-112
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-103-112
PDF
Іванна Озарко, Олена Мельник
113-120
ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ ЯК ОДНА З ДІЄВИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ДО ЄВІ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ОНЛАЙН
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-113-120
PDF
Ірина Радзієвська
121-135
ІСТОРІОГРАФІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСАД РОЗВИТКУ МЕДИЧНОЇ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ В УКРАЇНІ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-121-135
PDF
Олег Колодійчук, Василь Гайда
136-145
ВИКОРИСТАННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ПРАКТИКИ РОЗВИТКУ ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ГАЛИЧИНИ (1900–1939 рр.)
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-136-145
PDF
Рецензії
Людмила Калініна
146-150
УПРАВЛІННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЮ РОБОТОЮ З УЧНІВСЬКОЮ МОЛОДДЮ В НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ РЕГІОНУ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-146-150
PDF
×
Ім'я користувача
*
Обов'язково
Пароль
*
Обов'язково
Забули пароль?
Запам'ятати мене
Увійти