ДИДАКТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ СИТУАЦІЙ ЯК ЗАСОБІВ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
PDF

Ключові слова

дидактична модель
навчально-мовленнєві ситуації
компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов

Як цитувати

Редько, В., & Яковчук, М. (2021). ДИДАКТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ СИТУАЦІЙ ЯК ЗАСОБІВ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Український Педагогічний журнал, (1), 30–42. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-1-30-42

Анотація

У статті порушено питання перегляду й уточнення видів і функцій засобів навчання іншомовного спілкування, що зумовлено зміною пріоритетів у визначенні його цілей і змісту. Засобами, що можуть задовольняти ці потреби, визначено навчально-мовленнєві ситуації, для котрих була б характерною особливість апроксимувати зразки мовлення і комунікативну поведінку учнів до реальних умов спілкування. Увагу фіксовано на дидактичному моделюванні навчальних дій учнів під час використання ситуаційного навчання з метою виконання завдань, спрямованих на оновлення навчального процесу. Ними визначено етапи ситуаційного навчання іншомовного спілкування й обґрунтовано їх зміст. Відповідно до вимог освітньої програми, навчального досвіду учнів, їхніх психофізіологічних особливостей та потенційних можливостей запропоновано та інтерпретовано тенденцію розвитку можливостей використання навчально-мовленнєвих ситуацій у процесі навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-1-30-42
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 Валерій Редько, Михайло Яковчук

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.