СИСТЕМА ВПРАВ І ЗАВДАНЬ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5–6-х КЛАСІВ ГІМНАЗІЇ В ЧИТАННІ
PDF

Ключові слова

міжкультурна іншомовна комунікативна компетентність
система вправ і завдань
читання (зорове сприймання)
учні гімназії

Як цитувати

Полонська, Т. (2021). СИСТЕМА ВПРАВ І ЗАВДАНЬ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5–6-х КЛАСІВ ГІМНАЗІЇ В ЧИТАННІ. Український Педагогічний журнал, (1), 109–117. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-1-109-117

Анотація

Актуальність проблеми зумовлено тим, що сьогодні міжкультурний підхід вважається основою сучасної іншомовної освіти. Він передбачає оволодіння учнями іноземною мовою та культурою країни, мова якої вивчається, так само як і культурою рідної країни. Об’єктом дослідження обрано читання як найпоширеніший спосіб іншомовної комунікації, яким учні закладів загальної середньої освіти мають оволодіти відповідно до вимог нового Державного стандарту базової середньої освіти і чинної навчальної програми з іноземних мов. Аргументовано, що основною одиницею формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності учнів є автентичний текст. З метою перевірки розуміння учнями автентичних текстів різних жанрів і видів запропоновано розроблену автором систему вправ і завдань, яка передбачає формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності учнів та досягнення ними загальних і конкретних очікуваних результатів у навчанні іншомовного читання, визначених чинною навчальною програмою.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-1-109-117
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 Тамара Полонська

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.