Анотація
Статтю присвячено вивченню феномену інтернаціоналізації як складової діяльності університету під кутом зору політики, програм та стратегій, які використовуються на різних її рівнях – наднаціональному, континентальному, національному, інституційному та індивідуальному. Підкреслено, що інтернаціоналізація трактується як різноманітна міжнародна діяльність, а саме академічна мобільність, міжнародні проєкти, партнерства, асоціації, міжнародні академічні програми і дослідницькі ініціативи. Проаналізовано історичні умови інтернаціоналізації вищої освіти. Досліджено питання її місця в сучасній світовій динаміці вищої освіти з акцентом на появі нових дійових осіб у світі інтернаціоналізації вищої освіти. Показано головні переваги й потенційні ризики, пов’язані з інтернаціоналізацією вищої освіти.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2020 Юлія Заячук