Анотація
У статті досліджено актуальні проблеми реалізації інтегративного підходу в шкільній природничій освіті. Уточнено термінологічне визначення понять: інтегрований та інтегративний. Досліджено практику впровадження інтегративного підходу в шкільній природничій освіті. Виявлено такі суперечності. Дослідниками доведено ефективність упровадження інтегрованих природничих курсів, необхідність розроблення комплексних навчальних програм з природничих предметів на основі єдиної освітньої галузі державного стандарту, важливість формування цілісних (інтегрованих) знань, наукового світогляду. Проте відсутність фахівців, загальноприродничих методик навчання утруднює реалізацію інтегративного підходу. У сучасних умовах інформаційного суспільства, нової філософії освіти питання інтегративного підходу в шкільній природничій освіті набуває нового сенсу. Дидактичні засади реалізації інтегративного підходу передбачають: проєктування інтегрованих результатів навчання, що зумовлюють концептуальні зміни у цілепокладанні, структурі й змісті природничої освіти як неперервного й цілісного комплексу предметів й інтегрованих курсів, методиках, засобах і технологіях навчання й оцінювання, розроблення навчально-методичного забезпечення, методичної підтримки професійної діяльності учителя.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2020 Тетяна Засєкіна