ЗАСТОСУВАННЯ АПАРАТА ТЕОРІЇ ШТУЧНИХ НЕЙРОННИХ МЕРЕЖ У ЗАДАЧАХ ПРИКЛАДНОЇ ПЕДАГОГІКИ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
PDF

Ключові слова

прикладна педагогіка
навчальний процес
психологічна сумісність
ефективна навчальна пара
штучний інтелект
штучна нейронна межа
методика навчання

Як цитувати

Чабан, Г., & Кухтяк, О. (2020). ЗАСТОСУВАННЯ АПАРАТА ТЕОРІЇ ШТУЧНИХ НЕЙРОННИХ МЕРЕЖ У ЗАДАЧАХ ПРИКЛАДНОЇ ПЕДАГОГІКИ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Український Педагогічний журнал, (1), 51–56. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-1-51-56

Анотація

Розглянуто проблему аналізу соціальної системи, яка складається з множини студентів та викладачів закладу вищої освіти на предмет створення ефективних навчальних пар «викладач – студент». Для формування згаданих навчальних пар використано елементи теорії штучного інтелекту, що ґрунтується на штучних нейронних мережах. Проаналізовано задачі моделювання та кластеризації, які розв’язувались на прикладі структур Національного університету “Львівська політехніка”. Здійснено аналіз проведених досліджень, а також представлено перспективи розвитку останніх

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-1-51-56
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.