МОДЕРНІЗАЦІЙНИЙ ВИМІР ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ПОЛЬЩІ: КЛЮЧОВІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ
PDF

Ключові слова

демократизація та децентралізація освіти
освітня політика
реформування освіти
система шкільної освіти Польщі
тенденції розвитку освіти

Як цитувати

Глушко, О. (2019). МОДЕРНІЗАЦІЙНИЙ ВИМІР ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ПОЛЬЩІ: КЛЮЧОВІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ. Український Педагогічний журнал, (4), 32–41. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-32-41

Анотація

У статті висвітлено окремі аспекти модернізації шкільної освіти Республіки Польща. Визначено та охарактеризовано такі ключові тенденції розвитку освіти, як модернізація структури освіти, змісту освіти, демократизація та децентралізація освіти. Зазначені стратегічні цілі розвитку сектора освіти Республіки Польща синхронізуються із загальноєвропейськими цілями. Проведено аналіз нового Закону «Про освіту» (2016 р.) у Польщі. У статті охарактеризовано оновлену систему шкільної освіти Польщі, вказано на основні її структурні зміни, що відбулися після реформування; на модернізаційні трансформації у змісті освіти, які полягають в оновленні змісту традиційних дисциплін на компетентнісних засадах, у поглибленні автономії шкіл та подальшого посилення демократизації та децентралізації управління системою освіти. Вказано на посилення ролі інклюзивної освіти.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-32-41
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.