Анотація
У статті проаналізовано сутність ІТ-компетентності медичних працівників, окреслено її актуальність та окреслено шляхи її вдосконалення. Описано структуру ІТ-компетенції та критерії, що її характеризують. Досліджено питання інформатичного навчання іноземних студентів, які навчаються за спеціальністю «Лікування» на другому курсі та вивчають предмет «Медична інформатика». У загальній системі медичної підготовки дисципліна «Медична інформатика» розміщена в циклі природознавчої підготовки. Визначення рівнів знань з інформатики здійснено за результатами навчання студентів з країн Азії, Африки та регіонів Близького Сходу. На основі аналізу навчальних планів та стратегічних цілей навчання подано порівняльний опис освітніх систем та рівнів ефективності навчання інформатики в середніх школах Азії, Африки та Близького Сходу. Результати опитування іноземних студентів продемонстрували неоднорідність у навичках роботи з інформаційними технологіями, що визначається рівнем довузівської підготовки. Визначено причини проблем у навчанні інформаційних дисциплін іноземних студентів та описано підходи до інтенсифікації процесу їх навчання. Порівняння результатів початкового контролю ІТ-компетентності іноземних студентів з дисципліни «Медична інформатика» показало суттєво різний рівень володіння навчальним матеріалом. Зокрема, це пов'язано з особливостями навчання інформатики в середніх школах країн Азії, Близького Сходу та Африки. Встановлено, що визначені складнощі в процесі викладання інформатики долаються шляхом внесення відповідних коректив у зміст навчання, які потрібно формувати з урахуванням країн походження студентів. Студенти повинні вивчити запропоновані доповнення як додаткові завдання в процесі дистанційного навчання.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.