ЗІСТАВНО-ПОРІВНЯЛЬНИЙ ПІДХІД У СУЧАСНІЙ АНГЛОМОВНІЙ МАКАРЕНКІАНІ: ДЖ. ДЬЮЇ ТА А.МАКАРЕНКО
PDF

Ключові слова

Антон Макаренко
Джон Д ьюї
виховні ідеї
англомовна макаренкіана
макаренкознавство
асоціальна молодь
ресоціалізація
інтерпретаційні рефлексії
культурноосвітній діалог

Як цитувати

Дічек, Н. (2018). ЗІСТАВНО-ПОРІВНЯЛЬНИЙ ПІДХІД У СУЧАСНІЙ АНГЛОМОВНІЙ МАКАРЕНКІАНІ: ДЖ. ДЬЮЇ ТА А.МАКАРЕНКО. Український Педагогічний журнал, (2), 5–15. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/482

Анотація

Відповідно до мети статті висвітлено інтерпретаційні підходи в зіставно-порівняльних англомовних дослідженнях сучасних (ХХІ ст.) дослідників із США (Т. Ґерінг, Ф. Б. Бауерз, Р. Райт; Р. Дж. Хольц), Норвегії (Т. Халворсен), Італії (Н. Сіціліані де Куміс), присвячених ідеям Дж. Дьюї й А. Макаренка. На основі історіографічного аналізу доведено, що, переважній більшості розглянутих сучасних англомовних публікацій притаманна деполітизація наукового підходу до аналізу й зіставлення ідей діячів, що дає змогу авторам зосереджуватися на окресленні універсальних цінностей порівнюваних феноменів і веде до конструктивного педагогічного діалогу. З’ясовано, що зіставлення поглядів і діяльності А. Макаренка та Дж. Дьюї, які справили настільки непересічний вплив на світову педагогіку, що й досі викликають інтерес та дискусії, дає зарубіжним дослідникам не лише матеріал для переосмислення ідей минулого, а й веде до популяризації практичного, виховного потенціалу їхніх творів.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.