СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
PDF

Переглядів анотації: 12

Ключові слова

сутність
структура
навчання
громадянськість
громадянська компетентність

Як цитувати

Ремех, Т. (2018). СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Український Педагогічний журнал, (2), 34–41. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/486

Анотація

Статтю присвячено сутності й структурі громадянської компетентності учнів. Актуальність дослідження обґрунтована повним оновленням нормативної бази та основ стандартів освіти, введенням предмета «Громадянська освіта». Проаналізовано підходи до розгляду означеної проблеми в науковій літературі. Наголошено на значенні сформованої громадянської компетентності учня та описано її вияви, відстежено зв’язок між поняттями «громадянськість» та «громадянська компетентність». Окремі положення статті проілюстровано даними анкетування вчителів за темою до слідження.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.