Анотація
Пропонована стаття є першою частиною аналітичної розвідки «Формування й оцінювання читацьких умінь учнів: аналіз актуального світового досвіду». У статті узагальнено основні науково обґрунтовані положення, які є підґрунтям сучасних підходів до формування й оцінювання читацьких як ключових загальнонавчальних умінь. Відповідно до результатів дослідження щодо розвитку читацьких умінь українських школярів, розглянуто деякі аспекти зарубіжного досвіду формування їх; подано порівняльну характеристику оцінювання читацьких умінь учнів засобами відповідних блоків завдань у тестах із високими ставками в Україні та США; обґрунтовано необхідність шкільного навчання учнів аналітичного читання інформаційних текстів і розроблення й удосконалення інструментарію для комплексного оцінювання читацьких умінь.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.