МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ МОДЕЛІ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
PDF

Переглядів анотації: 15

Ключові слова

освітньо-педагогічне прогнозування
розвиток загальної середньої освіти
теоретична модель прогнозування розвитку загальної середньої освіти
суб’єкти освітньої діяльності
методика підготовки суб’єктів освітньої діяльності

Як цитувати

Пузіков, Д. (2018). МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ МОДЕЛІ ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Український Педагогічний журнал, (2), 75–82. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/491

Анотація

У статті подано авторську методику підготовки суб’єктів освітньої діяльності до застосування теоретичної моделі прогнозування розвитку загальної середньої освіти. Обґрунтовано актуальність, розкрито компонентний склад підготовки суб’єктів освітньої діяльності до застосування теоретичної моделі прогнозування розвитку загальної середньої освіти. Визначено, обґрунтовано й описано етапи підготовки суб’єктів освітньої діяльності до застосування теоретичної моделі прогнозування розвитку загальної середньої освіти, враховані у процесі розроблення методики. Визначено й обґрунтовано основні функції, які виконуватиме методика.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.