ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВЕКТОР ОСВІТНІХ РЕФОРМ В УКРАЇНІ
PDF

Ключові слова

реформування
освітні тенденції
трансформація
шкільна освіта в Україні
шкільна реформа

Як цитувати

Глушко, О. (2017). ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВЕКТОР ОСВІТНІХ РЕФОРМ В УКРАЇНІ. Український Педагогічний журнал, (4), 5–11. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/559

Анотація

У статті з’ясовано основні тенденції реформування шкільної освіти в Україні; охарактеризовано сутність трансформацій у контексті законопроекту Закону України «Про освіту» і концепції «Нова українська школа»; зроблено висновок про європейсько-орієнтований характер реформ національної освіти. Зазначено, що подальша інтеграція країни у світовий економічний та культурний простір, активні глобалізаційні процеси спонукають до синхронізації української освіти з європейською. Визначено, що трансформаційні процеси в освітній сфері України цілком відповідають загальним європейським тенденціям реформування в освіті, а саме: глобалізація освіти, уніфікація національної системи освіти; запровадження компетентнісного підходу в освіті; інтеграція змісту освіти; рівний доступ до освіти; стандартизація освіти; гуманізація освіти; децентралізація освіти; європеїзація; участь у міжнародних порівняльних дослідженнях якості освіти; підвищення якості підготовки та роботи вчителів. Вивчення та узагальнення досвіду реформ, що відбулися у зарубіжних країнах, аналіз загальноєвропейських тенденцій в освітній сфері є важливим для подальшого розвитку вітчизняного шкільництва, для досягнення успіху у реформуванні системи освіти нашої країни.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.