ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ НА ОСНОВІ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ
PDF

Ключові слова

вища освіта
іншомовна освіта
комунікація
комунікативна компетентність
національно-культурне середовище
об’єкти контролю
лінгвокраїнознавство

Як цитувати

Оніщук, І. (2017). ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ НА ОСНОВІ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО ІНШОМОВНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ. Український Педагогічний журнал, (4), 27–33. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/562

Анотація

У статті розглянуто основні сучасні підходи до іншомовної освіти у педагогічних університетах України. Значна увага приділяється розгляду позитивних і негативних сторін кожного з підходів; систематизуються основні положення та необхідні компоненти використання лінгвокраїнознавчого, комунікативно-етнографічного та соціокультурного підходів. Лінгвокраїнознавчий підхід характеризується вивченням мови як носія і джерела національно-культурної семантики. Важливим надбанням комунікативно-етнографічного підходу є визнання необхідності надання тим, хто вивчає іноземні мови, систематизованих знань про культуру, філософію, релігію, історію країни, мова якої вивчається. У зміст соціокультурної освіти входить вивчення таких аспектів, як культурна спадщина, ментальність, культурна ідентичність представників спільнот, мова яких вивчається

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.