Анотація
У статті розглянуто основні сучасні підходи до іншомовної освіти у педагогічних університетах України. Значна увага приділяється розгляду позитивних і негативних сторін кожного з підходів; систематизуються основні положення та необхідні компоненти використання лінгвокраїнознавчого, комунікативно-етнографічного та соціокультурного підходів. Лінгвокраїнознавчий підхід характеризується вивченням мови як носія і джерела національно-культурної семантики. Важливим надбанням комунікативно-етнографічного підходу є визнання необхідності надання тим, хто вивчає іноземні мови, систематизованих знань про культуру, філософію, релігію, історію країни, мова якої вивчається. У зміст соціокультурної освіти входить вивчення таких аспектів, як культурна спадщина, ментальність, культурна ідентичність представників спільнот, мова яких вивчається

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.