МЕТОДИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ГЕОГРАФІЧНОЇ КАРТИ
PDF

Переглядів анотації: 16

Ключові слова

геоінформаційна модель
засіб навчання
методика навчання географії
основна школа
предметна географічна компетентність

Як цитувати

Надтока, О. (2017). МЕТОДИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ГЕОГРАФІЧНОЇ КАРТИ. Український Педагогічний журнал, (4), 97–102. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/571

Анотація

У статті розглянуто актуальні питання, що стосуються проблематики розвитку методики навчання географії та проблем картографії. Виокремлено роль карти як геоінформаційної системи. Актуалізується значення географічних карт та їх роль у суспільному житті та в освітніх процесах. У статті зроблено акцент на метапредметному значенні географічної карти, її ролі у розвитку логічного мислення учнів та профорієнтаційному контексті. Зачіпаються питання навчання географії на компетентнісній основі у розрізі положень Нової української школи та ролі географічної карти в процесах підручникотворення.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.