Дистанційна освіта та інноваційні методи навчання у вищій освіті України в період коронавірусної пандемії
PDF (English)

Ключові слова

інноваційні методи
дистанційне навчання
вища освіта
інформаційні технології
педагогічна діяльність
інтегрування
саморозвиток

Як цитувати

Крупко O. (2022). Дистанційна освіта та інноваційні методи навчання у вищій освіті України в період коронавірусної пандемії. Український Педагогічний журнал, (1), 18–23. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-1-18-23

Анотація

Поширення коронавірусної хвороби COVID‑19 в Україні на початку 2020 року посприяло глобальним змінам у системі освіти та інтенсивному впровадженню дистанційної форми навчання в усіх сферах освітнього процесу. Здійснюючи вибір моделі для реалізації дистанційної освіти, викладач має врахувати всі її переваги та недоліки із дотриманням вимог дисципліни та організації навчання так, щоб забезпечити належний високий рівень знань здобувачів освіти. Для забезпечення якості навчання студентів та з метою її підвищення у педагогічний процес необхідно впроваджувати різні інноваційні технології відповідно до сучасних тенденцій. Впровадження інноваційних методів у педагогічну діяльність з метою модернізації, розроблення та використання освітніх інноваційних та інформаційних технологій дистанційного навчання, сприяє комплексній підготовці фахівця до професійної діяльності.
Ефективне поєднання інтерактивних методів навчання та систем електронних освітніх платформ для забезпечення належного дистанційного навчання дає можливість студентам максимально отримати практичні знання та вміння, сприяти розвитку комунікативних компетентностей, забезпечити високий рівень мислення та набуття загальних і інтегрованих компетентностей, отримувати теоретичні знання та перетворювати їх на професійні практичні вміння й навички.
У статті розглянуто розвиток та формування, основні переваги та актуальні недоліки дистанційної освіти із врахуванням навчання в процесі умов стрімкого впровадження, модернізації та адаптації у навчальних процесах вищої освіті України інноваційних методів навчання в період пандемії COVID‑19.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-1-18-23
PDF (English)

Посилання

Havrylova, L. & Katasonova, Y., (2017) Theoretical aspects of distance learning implementation in Ukraine. Educational Discourse, 1–2, 16–17. (in Ukrainian).

Maiatina, N., Lysenko, T. & Dmytriienko, O. (2021) Modern models of distance learning. Ukrainian Pedagogical Journal, 2, 84–95. (in Ukrainian).

Distance learning. Retrieved from https://mon.gov.ua/ua/osvita/pozashkilna-­osvita/distancijne-­navchannya. (in Ukrainian).

Doronina, N.N. (2011) Organization of the learning process in the university using active teaching methods. Sociology of Education, 3, 31–38. (in Russian).

Koshechko, K. (2015) Innovative educational technologies of learning and teaching in high school. Pedagogy, 1(1), 35–38. (in Ukrainian).

About the statement of the Program of development of the system of distance learning for 2004–2006 years. Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine. No. 1494. (2003). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1494–2003-%D0%BF#Text. (in Ukrainian).

Bystrova, Yu.V. (2015) Innovative teaching methods in higher education in Ukraine. Law and Innovative Society, 1 (4), 27–32. (in Ukrainian).

Adamova, I. & Golovachuk, T. (2012) Distance learning: a modern view of the benefits and problems. The Origins of Pedagogical Skills, 10, 3–6. (in Ukrainian).

Getta V. G., Yermak S. M., Dzhevaga G. V., Shulga O. M., Povecher I. V., Nosovets N. M., Kolyada A. M. (2017). Distance learning: didactics, methodology, organization [Text]: monograph. Getta V. G. (Editor) (in Ukrainian).

Distance learning. Retrieved from vnz/org/ua/dystantsijna-­osvita/pro. (in Ukrainian).

Kliap, M. (2015) Innovative teaching methods in higher education as a tool for internationalization of higher education in Ukraine. Higher Education of Ukraine, 4, 45–53. (in Ukrainian).

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.