Анотація
У наведеній статті обговорено природу, структуру та можливості інсайт- технології в різнопланових варіаціях суспільно-виробничих відносин, у т.ч. і на ниві взаємодії між суб’єктами освітньої діяльності. У процесі досліджень було розглянуто семантичну подібність і відмінність фразеологізмів «психологічний інсайт» та «педагогічний інсайт» з приведенням розгорнутих пояснень стосовно категоріальної сутності їх лексичних складників. Обґрунтовано функціональну доречність використання інсайт-технології у процесі провадження педагогічної діяльності з метою забезпечення особистісного становлення здобувачів освіти. Розглянуто порівняльну характеристику сенсу психологічного та педагогічного проявів інсайту в контексті формування синергетичного ефекту від їх спільного виразу в процесі творчої діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Означено умови, необхідні для прояву інсайту в дітей та підлітків, що, власне, й обумовлює мету статті в контексті встановлення взаємозв’язку між технологією інсайту та активною мотивацією учнів у процесі пізнання навколишнього світу за допомогою загальнонаукових методів дослідження.
Посилання
Віг, Н. (1988). Технологія, філософія і політика. Технологія і політика, 7‒15.
Демиденко, Г.Г., Петришин, О.В. (2009). Історія вчень про державу і право. Право.
Загарницька, І. (2011). Соціалізація дитини: сутність, фактори, технології. Нова парадигма, (104), 41‒51.
Макарова, В.В. (2022). Інсайт-технологія при формуванні купівельної поведінки споживачів за умов запровадження маркетингу відносин. Агросвіт, (1), 20‒26. www.agrosvit.info/1_2022/4.pdf
Матвієнко, В. (2001). Соціальні технології. Українські пропілеї.
Мельничук, О.С. (Ред.). (1985). Словник іншомовних слів. Головна редакція Української радянської енциклопедії.
Сковорода, Г. (2005). Твори в 2-х томах. Трактати. Діалоги. Притчі. Переклади. Листи (Т. 2). Обереги.
Сухомлинский, В.А. (1977). Павлиська середня школа; Розмова з молодим директором. Вибрані твори в 5 т. (Т. 4). Радянська школа.
Фовлер, С. (2018). Націлені на результат. Що насправді мотивує людей (Ю. Кузьменко, Пер.). Наш формат.
Demydenko, H.H., Petryshyn, O.V. (2009). Istoriia vchen pro derzhavu i pravo. Pravo.
Fovler, S. (2018). Natsileni na rezultat. Shcho naspravdi motyvuie liudei (Iu. Kuzmenko, Per.). Nash format.
Makarova, V.V. (2022). Insait-tekhnolohiia pry formuvanni kupivelnoi povedinky spozhyvachiv za umov zaprovadzhennia marketynhu vidnosyn. Ahrosvit, (1), 20‒26. www.agrosvit.info/1_2022/4.pdf
Matviienko, V. (2001). Sotsialni tekhnolohii. Ukrainski propilei.
Melnychuk, O.S. (Red.). (1985). Slovnyk inshomovnykh sliv. Holovna redaktsiia Ukrainskoi radianskoi entsyklopedii.
Skovoroda, H. (2005). Tvory v 2-kh tomakh. Traktaty. Dialohy. Prytchi. Pereklady. Lysty (T. 2). Oberehy.
Sukhomlynskyi, V.A. (1977). Pavlyska serednia shkola; Rozmova z molodym dyrektorom. Vybrani tvory v 5 t. (T. 4). Radianska shkola.
Vih, N. (1988). Tekhnolohiia, filosofiia i polityka. Tekhnolohiia i polityka, 7‒15.
Zaharnytska, I. (2011). Sotsializatsiia dytyny: sutnist, faktory, tekhnolohii. Nova paradyhma, (104), 41‒51.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.