Аналіз переваг та недоліків застосування інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх лікарів
PDF
HTML

Ключові слова

медична освіта
онлайн навчання
пандемія COVID-19

Як цитувати

Гриценко, О. ., & Копчак, О. (2023). Аналіз переваг та недоліків застосування інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх лікарів. Український Педагогічний журнал, (1), 128–132. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-1-128-132

Анотація

Спершу пандемія COVID-19, а потім війна в Україні поставили під загрозу безперервне навчання та випуск лікарів в університетах. Сьогодні оптимізація медичного навчання є одним із найбільш актуальних питань, що стоять перед вищою освітою. Студенти повинні мати різноманітне навчання, щоб бути здатними впоратися з різними  життєвими обставинами. Для цього навчальні заклади повинні трансформуватися відповідно до сучасних реалій, щоб краще підготувати студентів до життя у складному світі.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-1-128-132
PDF
HTML

Посилання

Al-Balas, M., Al-Balas, H. I., Jaber, H., Obeidat, K., Al-Balas, H. I., Aborajooh, E., Al-Taher, R., & Al-Balas, B. (2020). Distance learning in clinical medical education amid COVID-19 pandemic in Jordan: current situation, challenges, and perspectives. BMC Medical Education, 20(1). https://doi.org/10.1186/s12909-020-02257-4 (in English).

Alsoufi, A., Alsuyihili, A., Msherghi, A., Elhadi, A., Atiyah, H., Ashini, A., Ashwieb, A., Ghula, M., Hasan, H. B., Abudabuos, S., Alameen, H., Abokhdhir, T., Anaiba, M., Nagib, T., Shuwayyah, A., Benothman, R., Arrefae, G., Alkhwayildi, A., Alhadi, A., Elhadi, M. (2020). Impact of the COVID-19 pandemic on medical education: Medical students’ knowledge, attitudes, and practices regarding electronic learning. PLOS ONE, 15(11), e0242905. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0242905 (in English).

Buja, L. M. (2019). Medical education today: all that glitters is not gold. BMC Medical Education, 19(1). https://doi.org/10.1186/s12909-019-1535-9 (in English).

Dost, S., Hossain, A., Shehab, M., Abdelwahed, A., & Al-Nusair, L. (2020). Perceptions of medical students towards online teaching during the COVID-19 pandemic: a national cross-sectional survey of 2721 UK medical students. BMJ Open, 10(11), e042378. https://doi.org/10.1136/bmjopen-2020-042378 (in English).

Ewell, S. N., Josefson, C. C., & Ballen, C. J. (2022). Why Did Students Report Lower Test Anxiety during the COVID-19 Pandemic?. Journal of microbiology & biology education, 23(1), e00282-21. https://doi.org/10.1128/jmbe.00282-21 (in English).

Gül, H., Gül, S. S., Kaya, E., & Alican, A. (2010). Main trends in the world of higher education, internationalization and institutional autonomy. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 9, 1878–1884. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2010.12.417 (in English).

Kennedy, C., Lilley, P., Kiss, L., Littvay, L., & Harden, R. M. (2013). Curriculum trends in medical education in Europe in the 21st century. Dundee: Association for Medical Education in Europe (AMEE)/MEDINE2. (in English).

Pei, L., & Wu, H. (2019). Does online learning work better than offline learning in undergraduate medical education? A systematic review and meta-analysis. Medical Education Online, 24(1), 1666538. https://doi.org/10.1080/10872981.2019.1666538 (in English).

O’Doherty, D., Dromey, M., Lougheed, J., Hannigan, A., & McGrath, D. (2018). Barriers and solutions to online learning in medical education – an integrative review. BMC Medical Education, 18(1). https://doi.org/10.1186/s12909-018-1240-0 (in English).

Odintsova, T. A., Kopchak, O. O., Bachinskaya, N., Ivniev, B. B., & Pokanevych, O. V. (2022). Pros and cons of remote medical education in Ukraine in terms of COVID-19 pandemics. Informatics in Medicine Unlocked, 32, 101051. https://doi.org/10.1016/j.imu.2022.101051 (in English).

Palvia, S. C. J., Aeron, P., Gupta, P. C., Mahapatra, D., Parida, R., Rosner, R., & Sindhi, S. (2018). Online Education: Worldwide Status, Challenges, Trends, and Implications. Journal of Global Information Technology Management, 21(4), 233–241. https://doi.org/10.1080/1097198x.2018.1542262 (in English).

Rajabi, F., Majdzadeh, R., & Ziaee, S. A. (2011). Trends in medical education, an example from a developing country. Archives of Iranian medicine, 14(2), 132–138. (in English).

Rossini, T. S. S., Amaral, M. M. D., & Santos, E. (2021). The viralization of online education: Learning beyond the time of the coronavirus. Prospects, 51(1–3), 285–297. https://doi.org/10.1007/s11125-021-09559-5 (in English).

Said, J. T., & Schwartz, A. W. (2021). Remote Medical Education: Adapting Kern’s Curriculum Design to Tele-teaching. Medical Science Educator, 31(2), 805–812. https://doi.org/10.1007/s40670-020-01186-7 (in English).

Shehata, M., Abouzeid, E., Wasfy, N. F., Abdelaziz, A. M., Wells, R. E., & Ahmed, S. F. (2020). Medical Education Adaptations Post COVID-19: An Egyptian Reflection. Journal of Medical Education and Curricular Development, 7. https://doi.org/10.1177/2382120520951819 (in English).

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.