Скафолдинг у системі методів багатомовної освіти
PDF
HTML

Ключові слова

багатомовна освіта
технологія
метод
прийом
скафолдинг
зона найближчого розвитку
мотивація
самостійність

Як цитувати

Фідкевич, О., & Снєгірьова, В. (2023). Скафолдинг у системі методів багатомовної освіти. Український Педагогічний журнал, (2), 107–114. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-107-114

Анотація

У статті обґрунтувано значення скафолдингу як інтерактивного методу багато мовного навчання; проаналізовано результати його використання в реалізації моделі багатомовної освіти в закладах загальної середньої освіти України з навчанням мов корінних народів і національних меншин, розробленої науковцями відділу навчання мов національних меншин та зарубіжної літератури Інституту педагогіки Національної Академії педагогічних наук України.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-107-114
PDF
HTML

Посилання

Фідкевич, О. Л., Снєгірьова, В. В., Бакуліна, Н. В. (2023). Концепція моделі багатомовної освіти в закладах загальної середньої освіти з навчанням мов корінних народів і національних меншин з урахуванням завдань європейської інтеграції України. Київ. Педагогічна думка. https://undip.org.ua/library/kontseptsiia-modeli-b.

Amerian, М., Mehri Е. (2020). Scaffolding in Sociocultural Theory: Definition, Steps, Features, Conditions, Tools, and Effective Considerations. Scientific Journal of Review. № 3(7), Р. 756-765.

Benson, P., Voller, P. (1997). Autonomy and Independence in Language Learning. London: Longman.

Dickson, S. V., Chard, D. J. Simmons, D. C. (1993). An integrated reading/writing curriculum: A focus on scaffolding. LD Forum, №18(4), Р.12-16.

Hartman, H. (2002). Scaffolding and cooperative learning. Human Learning and Instruction, New York: City College of City University of New York. Р. 23-69.

Hogan, K., Pressley, M. (1997). Scaffolding scientific competencies within classroom communities of inquiry. In K. Hogan, M. Pressley (Eds.), Scaffolding student learning: Instructional approaches and issues. Cambridge, MA: Brookline Books. Р. 74–107.

Lange, V.L.(2002). Instructional scaffolding: A teaching strategy. (Online) http://condor.admin.ccny.cuny.

Larkin, M. (2002). Using Scaffolded Instruction to Optimize Learning ERIC Clearinghouse on Disabilities and Gifted Education. (Online). Available: http://www.vtaide.com/png/ERIC/Scaffolding.html

Lipscomb, L., Swanson, J., West, А. (2014). Scaffolding. In M. Orey (Ed.), Emerging perspectives on learning, teaching, and technology. from http://projects.coe.uga.edu/epltt/

Mehri Е. (2015). Challenges to Dynamic Assessment in Second Language Learning. Theory and Practice in Language Studies, Vol. 5, No. 7, Р. 1458-1466.

Pressley, M., Hogan, K., Wharton-McDonald, R., Mistretta, J., Ettenberger, S.(2004). The challenges of instructional scaffolding: The challenges of instruction that supports student thinking. Learning Disabilities Research & Practice, № 11(3), Р. 138-146.

West A., Swanson, J., Lipscomb, L. (2014). Instructional Methods, Strategies and Technologies to Meet the Needs of All Learners by Paula Lombardi. Ch. 11 Scaffolding. https://granite.pressbooks.pub/teachingdiverselearners/chapter/scaffolding-2/

Wood, D., Bruner, J., Ross, G. (1976). Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines. №17, Р.89–100.

Zhao, R., Orey, M. (1999). The scaffolding process: Concepts, features, and empirical studies. Unpublished manuscript. University of Georgia.

Fidkevy`ch, O. L., Snyegir`ova, V. V., Bakulina, N. V. (2023). Koncepciya modeli bagatomovnoyi osvity` v zakladax zagal`noyi seredn`oyi osvity` z navchannyam mov korinny`x narodiv i nacional`ny`x menshy`n z uraxuvannyam zavdan` yevropejs`koyi integraciyi Ukrayiny`. Ky`yiv. Pedagogichna dumka. https://undip.org.ua/library/kontseptsiia-modeli-b. (in Ukrainian).

Amerian, М., Mehri Е. (2020). Scaffolding in Sociocultural Theory: Definition, Steps, Features, Conditions, Tools, and Effective Considerations. Scientific Journal of Review. № 3(7), Р. 756-765. (in English).

Benson, P., Voller, P. (1997). Autonomy and Independence in Language Learning. London: Longman. . (in English).

Dickson, S. V., Chard, D. J. Simmons, D. C. (1993). An integrated reading/writing curriculum: A focus on scaffolding. LD Forum, №18(4), Р.12-16. (in English).

Hartman, H. (2002). Scaffolding and cooperative learning. Human Learning and Instruction, New York: City College of City University of New York. Р. 23-69. (in English).

Hogan, K., Pressley, M. (1997). Scaffolding scientific competencies within classroom communities of inquiry. In K. Hogan, M. Pressley (Eds.), Scaffolding student learning: Instructional approaches and issues. Cambridge, MA: Brookline Books. Р. 74–107. (in English).

Lange, V.L.(2002). Instructional scaffolding: A teaching strategy. (Online) http://condor.admin.ccny.cuny. (in English).

Larkin, M. (2002). Using Scaffolded Instruction to Optimize Learning ERIC Clearinghouse on Disabilities and Gifted Education. (Online). Available: http://www.vtaide.com/png/ERIC/Scaffolding.html. (in English).

Lipscomb, L., Swanson, J., West, А. (2014). Scaffolding. In M. Orey (Ed.), Emerging perspectives on learning, teaching, and technology. from http://projects.coe.uga.edu/epltt/ (in English).

Mehri Е. (2015). Challenges to Dynamic Assessment in Second Language Learning. Theory and Practice in Language Studies, Vol. 5, No. 7, Р. 1458-1466. (in English).

Pressley, M., Hogan, K., Wharton-McDonald, R., Mistretta, J., Ettenberger, S.(2004). The challenges of instructional scaffolding: The challenges of instruction that supports student thinking. Learning Disabilities Research & Practice, № 11(3), Р. 138-146. (in English).

West A., Swanson, J., Lipscomb, L. (2014). Instructional Methods, Strategies and Technologies to Meet the Needs of All Learners by Paula Lombardi. Ch. 11 Scaffolding. https://granite.pressbooks.pub/teachingdiverselearners/chapter/scaffolding-2/ . (in English).

Wood, D., Bruner, J., Ross, G. (1976). Journal of Child Psychology and Psychiatry and Allied Disciplines. №17, Р.89–100. (in English).

Zhao, R., Orey, M. (1999). The scaffolding process: Concepts, features, and empirical studies. Unpublished manuscript. University of Georgia. (in English).

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.