№ 2 (2023)

Наукові статті

Олена Локшина, Аліна Джурило, Оксана Максименко, Оксана Шпарик
6-18
До питання про навчальні втрати: термінологічний концепт у сучасному науково-педагогічному дискурсі
PDF HTML
Мона Салех Аланазі
19-29
Аналіз залежності та використання смартфонів серед студентів із проблемами навчання: дослідження Саудівської Аравії
PDF (English) HTML (English)
Катерина Шихненко
30-40
Сфера наукової роботи в структурі управління університетами в США
PDF (English) HTML (English)
Тамара Пушкарьова
41-48
Аналіз понять «холодинаміка» та «холодидактика» у контексті сучасної парадигми освіти
PDF HTML
Моґбель Аід К Аленізі
49-61
Оцінка ролі процесів емоційної регуляції, когнітивної гнучкості та нетерпимості до невизначеності: на прикладі студентів бакалаврату у Саудівській Аравії
PDF (English) HTML (English)
Олена Пометун
62-72
Навчання історії й громадянської освіти як чинник формування національної й громадянської ідентичності учнів в умовах війни та повоєнного розвитку України
PDF HTML
Людмила Величко
73-83
Історія і сучасність у змісті навчання хімії в контексті воєнного стану
PDF HTML
Юрій Мельник
84-93
Діагностика особливостей реалізації прикладної спрямованості шкільної природничої освіти
PDF HTML
Тетяна Лукіна
94-106
Вплив посадового статусу керівника школи на об’єктивність оцінювання ним освітніх та управлінських процесів у закладі освіти
PDF HTML
Олена Фідкевич, Валентина Снєгірьова
107-114
Скафолдинг у системі методів багатомовної освіти
PDF HTML
Данило Зварич
115-124
Основні теоретичні концепції та принципи системи дистанційного навчання
PDF HTML
Наталя Богданець-Білоскаленко, Людмила Давидюк
125-136
Генеза проблеми навчання української мови учнів 5–6 класів мовами навчання національних меншин в умовах багатомовної освіти: історія питання, сучасний стан і перспективи розвитку
PDF HTML
Людмила Сарнавська
137-145
Діалектична єдність коучингу та цифрових технологій як запорука якісного навчання (на прикладі ВСП «Київський фаховий коледж міського господарства Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського»)
PDF HTML
Леонід Оршанський, Ярослав Матвісів, Володимир Ясеницький, Володимир Урсу
147-155
Моделювання процесу формування конструкторсько-технологічної компетенції вчителів технологій
PDF HTML
Лариса Савченко
156-161
Розвиток ціннісних аспектів педагогічного лідерства у закладах загальної середньої освіти засобами проєктної діяльності
PDF HTML
Ірина Буряк-Габрись
162-169
Волонтерство здобувачів освіти професійно-технічних навчальних закладів в умовах воєнного стану (з досвіду роботи)
PDF HTML