№ 2 (2023)

Наукові статті

Мона Салех Аланазі
19-29
Аналіз залежності та використання смартфонів серед студентів із проблемами навчання: дослідження Саудівської Аравії
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-19-29
PDF (English) HTML (English)
Олена Локшина, Аліна Джурило, Оксана Максименко, Оксана Шпарик
6-18
До питання про навчальні втрати: термінологічний концепт у сучасному науково-педагогічному дискурсі
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-6-18
PDF HTML
Катерина Шихненко
30-40
Сфера наукової роботи в структурі управління університетами в США
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-30-40
PDF (English) HTML (English)
Тамара Пушкарьова
41-48
Аналіз понять «холодинаміка» та «холодидактика» у контексті сучасної парадигми освіти
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-41-48
PDF HTML
Моґбель Аід К Аленізі
49-61
Оцінка ролі процесів емоційної регуляції, когнітивної гнучкості та нетерпимості до невизначеності: на прикладі студентів бакалаврату у Саудівській Аравії
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-49-61
PDF (English) HTML (English)
Олена Пометун
62-72
Навчання історії й громадянської освіти як чинник формування національної й громадянської ідентичності учнів в умовах війни та повоєнного розвитку України
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-62-72
PDF HTML
Людмила Величко
73-83
Історія і сучасність у змісті навчання хімії в контексті воєнного стану
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-73-83
PDF HTML
Юрій Мельник
84-93
Діагностика особливостей реалізації прикладної спрямованості шкільної природничої освіти
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-84-93
PDF HTML
Тетяна Лукіна
94-106
Вплив посадового статусу керівника школи на об’єктивність оцінювання ним освітніх та управлінських процесів у закладі освіти
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-94-106
PDF HTML
Олена Фідкевич, Валентина Снєгірьова
107-114
Скафолдинг у системі методів багатомовної освіти
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-107-114
PDF HTML
Данило Зварич
115-124
Основні теоретичні концепції та принципи системи дистанційного навчання
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-115-124
PDF HTML
Наталя Богданець-Білоскаленко, Людмила Давидюк
125-136
Генеза проблеми навчання української мови учнів 5–6 класів мовами навчання національних меншин в умовах багатомовної освіти: історія питання, сучасний стан і перспективи розвитку
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-125-136
PDF HTML
Людмила Сарнавська
137-145
Діалектична єдність коучингу та цифрових технологій як запорука якісного навчання (на прикладі ВСП «Київський фаховий коледж міського господарства Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського»)
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-137-145
PDF HTML
Леонід Оршанський, Ярослав Матвісів, Володимир Ясеницький, Володимир Урсу
147-155
Моделювання процесу формування конструкторсько-технологічної компетенції вчителів технологій
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-147-155
PDF HTML
Лариса Савченко
156-161
Розвиток ціннісних аспектів педагогічного лідерства у закладах загальної середньої освіти засобами проєктної діяльності
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-156-161
PDF HTML
Ірина Буряк-Габрись
162-169
Волонтерство здобувачів освіти професійно-технічних навчальних закладів в умовах воєнного стану (з досвіду роботи)
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-2-162-169
PDF HTML