ФЕНОМЕН «ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ»: СУТНІСТЬ ТА СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕПТУ
PDF

Ключові слова

освіта для сталого розвитку
змістові та методичні особливості поняття
визначення поняття
підготовка вчителів
педагогічна освіта

Як цитувати

Коренева, І. (2018). ФЕНОМЕН «ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ»: СУТНІСТЬ ТА СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕПТУ. Український Педагогічний журнал, (2), 113–123. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/495

Анотація

Подано авторське тлумачення терміна «освіта для сталого розвитку» та здійснено його компонентний аналіз. Встановлено, що освіта для сталого розвитку має такі змістові особливості, як поєднання екологічної, економічної та соціальної проблематики, концентрування на питаннях безпеки, формування системи цінностей особистості. Методичними особливостями освіти для сталого розвитку є діалогічність, широке використання активних методів навчання, формування трансверсальних навичок. Освіта для сталого розвитку є міжпредметною, інклюзивною та неперервною. Має випереджувальний характер, практичне спрямування та інтегрує в собі не лише сферу формальної освіти, а й усю освіту в розумінні єдності навчання, виховання та просвіти

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.