ПОРІВНЯЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА МІЖНАРОДНА ОСВІТА: МИНУЛЕ, СЬОГОДЕННЯ, МАЙБУТНІЙ РОЗВИТОК І ЗНАЧЕННЯ ЦІЄЇ ГАЛУЗІ НАУКИ
pdf

Як цитувати

Уолгутер, Ш. (2015). ПОРІВНЯЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА МІЖНАРОДНА ОСВІТА: МИНУЛЕ, СЬОГОДЕННЯ, МАЙБУТНІЙ РОЗВИТОК І ЗНАЧЕННЯ ЦІЄЇ ГАЛУЗІ НАУКИ. Український Педагогічний журнал, (4), 82–95. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/120

Анотація

Серед чисельної кількості статей, присвячених проблемі порівняльної педагогіки, у свідомості читача безумовно постає питання про те, а що ж таке порівняльна педагогіка, і яке значення має ця галузь науки. Автор статті намагається відповісти на ці базові питання. Оскільки порівняльній педагогіці та міжнародній освіті складно дати чітке визначення та розкрити їхню природу у процесі довгого історичного розвитку, тож стаття розпочинається з короткого огляду історичної еволюції зазначеної галузі. Термін «порівняльна педагогіка» потрактовується як такий, що має три в одному аспекти в освіті: аспект системи освіти, аспект контексту й аспект порівняння. Розкрито становлення галузі міжнародної за рахунок галузі порівняльної педагогіки, що пояснюється розвитком галузі міжнародної освіти – міжнародна освіта пропонує глобальний погляд на освіту. Нарешті, актуальність цієї галузі науки пояснюється значенням функцій порівняльної педагогіки та міжнародної освіти, а саме: опис, розуміння, застосування (реформи системи освіти, поліпшення викладання, інформування інших наукових галузей освіти), оцінка та сприяння благодійному ідеалу.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.