ПРОБЛЕМА ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ В ДОСЛІДЖЕННЯХ УКРАЇНСЬКИХ УЧЕНИХ ТА НАУКОВЦІВ БЛИЗЬКОГО ЗАРУБІЖЖЯ
pdf

Як цитувати

Шпарик, О. (2015). ПРОБЛЕМА ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ В ДОСЛІДЖЕННЯХ УКРАЇНСЬКИХ УЧЕНИХ ТА НАУКОВЦІВ БЛИЗЬКОГО ЗАРУБІЖЖЯ. Український Педагогічний журнал, (4), 152–164. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/129

Анотація

На підставі аналізу наукової літератури узагальнено різні підходи до понять «диференціація навчання», «диференційоване навчання», а також конкретизовано зміст дотичних до диференційованого навчання понять. Розглянуто сутність і концептуальні засади диференційованого навчання, визначено його головну мету, цілі, результати та основні критерії ефективності. Охарактеризовано основні види та форми диференційованого навчання в сучасній школі, а також представлено напрями та рівні освітньої диференціації.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.