Анотація
У статті з’ясовуються засадничі положення, принципи, основні поняття, наукові підходи до проектування змісту технологічної освіти учнів середньої загальноосвітньої школи. Технологічна освіта розглядається як складова проектно-технологічної культури організації сучасного виробництва, яка має процесуальний характер, а не операційний, як це було в технократичну індустріальну епоху. Способи проектно-технологічної діяльності визначаються як фундаментальні освітні об’єкти технологічної освіти, як детермінант формування предметної проектно-технологічної компетентності та загальної культури учнів. Зміст технологічної освіти трактується як педагогічна модель соціального досвіду людства, який є тотожним за структурою, а не за обсягом, людській культурі, взятій в аспекті культури організації виробництва, в усій її структурній повноті.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.