РОЛЬ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У СИСТЕМІ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ США
PDF

Як цитувати

Клонцак, О. (2016). РОЛЬ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У СИСТЕМІ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ США. Український Педагогічний журнал, (4), 5–10. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/200

Анотація

У статті проаналізовано особливості взаємодії університетів та громадських організацій у системі вищої освіти США. Розкрито суть поняття академічно-громадського навчання. Зосереджено увагу на партнерстві вищих навчальних закладів з громадськими організаціями як важливій складовій організації програм академічно-громадського навчання. Подано дефініції понять «неприбуткові організації», «недержавні організації», «громадські організації», діяльність яких сприяє розвитку демократичного суспільства. Наведено приклади конкретних американських організацій, які взаємодіють з університетами та різносторонньо допомагають застосовувати академічно-громадське навчання у системі вищої освіти. Визначено переваги взаємодії університетів з громадськими організаціями у системі вищої освіти США.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.