МЕРЕЖЕВА ВЗАЄМОДІЯ ЯК ОСНОВА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ОКРУЗІ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ
PDF

Як цитувати

Мелешко, В. (2016). МЕРЕЖЕВА ВЗАЄМОДІЯ ЯК ОСНОВА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ОКРУЗІ СІЛЬСЬКОЇ МІСЦЕВОСТІ. Український Педагогічний журнал, (4), 11–17. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/201

Анотація

У статті розкрито сутність теорії мережевої взаємодії як інновації, що трансформується у педагогічну практику закладів освіти. Здійснено аналіз наукових досліджень у контексті зазначеної проблеми, розкрито тенденції розвитку теорії мережевої взаємодії в освітніх системах. Обґрунтовано процес мережевої взаємодії в організації профільного навчання, що пов’язаний із раціональним використанням ресурсного потенціалу освітніх структур, рівнем співпраці суб’єктів освітнього округу. Виявлено відмінності між традиційними та мережевими структурами, що враховуються в організації профільного навчання в середовищі освітнього округу. Мережева взаємодія розглядається як основа організації профільного навчання, що позитивно позначається на результатах освітнього процесу. Взаємодію загальноосвітніх навчальних закладів і закладів соціокультурної сфери, їх кооперацію та партнерство спрямовано на спільну підтримку належного рівня профільної освіти, розвитку інноваційного потенціалу, що спонукають до продукування нових форм надання освітніх послуг старшокласникам. Перспективність ідей мережевої взаємодії підтверджується результативністю співпраці учнівських колективів, педагогів – керівників освітніх закладів, працівників закладів соціокультурної сфери, спільну діяльність яких спрямовано на досягнення спільної мети – підвищення якості профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах сільської місцевості.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.