ДІАГНОСТИКА ЦІННІСНОГО УСВІДОМЛЕННЯ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ НЕОБХІДНОСТІ ЦІЛЕСПРЯМОВАНОГО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ
PDF

Переглядів анотації: 58

Як цитувати

Фрицюк, В. (2016). ДІАГНОСТИКА ЦІННІСНОГО УСВІДОМЛЕННЯ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ НЕОБХІДНОСТІ ЦІЛЕСПРЯМОВАНОГО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ. Український Педагогічний журнал, (4), 60–65. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/210

Анотація

У статті подано результати діагностичного дослідження, спрямованого на з’ясування початкового рівня готовності майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку, що проводилося у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського. З-поміж методів діагностики використовувалися такі: «Диспозиційна характеристика саморозвитку особистості – ДХСО» (С. Б. Кузікова); «Діагностика мотивації успіху» (Т. Елерс); тест «Потреба в досягненні» (Ю. М. Орлов та ін.); «Діагностика потреб у саморозвитку» (В. М. Маралов) та інші. Результати дослідження засвідчили переважно низький рівень ціннісного усвідомлення майбутніми педагогами необхідності цілеспрямованого професійного саморозвитку.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.