Анотація
У статті наведені проблеми, пов’язані з якістю підготовки майбутніх менеджерів, ідеться про невідповідність вимог роботодавців сучасного ринку праці підготовці випускників. У статті акцентується на тому, що випускник, найперше, повинен бути конкурентоспроможним і готовим до безперервного розвитку. Саме формування проєктної компетентності допомагає випускникам успішно розвиватися в обраній ними професії. Одними з нововведень для формування проєктної компетентності майбутніх менеджерів є такі інтерактивні методи і форми навчання: «проблемно-проектна» лекція, імітаційні методи активного навчання, проєктно-ділова гра, метод проєктів і кейс-метод. У статті описано методичні аспекти названих методів і форм навчання, розкрито їх суть та ефективність застосування у процесі професійної підготовки. Зроблено висновки, що аналізовані інтерактивні методи і форми навчання дозволяють активізувати мислення студентів, спонукають до самостійних рішень, а висока продуктивність навчання можлива лише при комплексному їх застосуванні.
Посилання
Парфёнова, Т. А. (2018). Формирование проектной компетентности будущих педагогов начальной школы: дис. канд. педагог. наук. Самарский государственный социально-педагогический университет. Самара, Россия.
Серякова, С. Б. (2012). Компетентностный подход в образовании: от теории к практике. Совет ректоров. (4). 34–40.
Мельничук, І. В., Цибух, Л. М. (2017). Використання інноваційних методів під час роботи із студентами-психологами. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. (V, 58). 71–72.
Баранов, А. А., Шарафутдинов, Р. Н. (2016). Формирование и развитие проектной компетентности как условие становления инновационного потенциала бакалавров педагогического образования и профессионального обучения. Вестник Удмуртского государственного университета. (3). 103–109.
Сластёнин, В. А., Подимова, Л. С. (2007). Готовность педагога к инновационной деятельности. Сибирский педагогический журнал. (1). 42–49.
Касьянов, О. В. (2007). Проектна технологія у навчально-виховному процесі: посіб. для самостійної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації. Луганськ, Україна.
Сиденко А. С. (2003). Метод проектов: история и практика применения. Завуч для адм. шк. (6). 96–111.
Parfjonova, T. A. (2018). Formirovanie proektnoj kompetentnosti budushhih pedagogov nachal’noj shkoly: dis. kand. pedagog. nauk. Samarskij gosudarstvennyj social’no-pedagogicheskij universitet. Samara, Rossija. (in Russian).
Serjakova, S. B. (2012). Kompetentnostnyj podhod v obrazovanii: ot teorii k praktike. Sovet rektorov. (4). 34–40. (in Russian).
Mel`ny`chuk, I. V., Cy`bux, L. M. (2017). Vy`kory`stannya innovacijny`x metodiv pid chas roboty` iz studentamy`-psy`xologamy`. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. (V, 58). 71–72. (in Ukrainian).
Baranov, A. A., Sharafutdinov, R. N. (2016). Formirovanie i razvitie proektnoj kompetentnosti kak uslovie stanovlenija innovacionnogo potenciala bakalavrov pedagogicheskogo obrazovanija i professional’nogo obuchenija. Vestnik Udmurtskogo gosudarstvennogo universiteta. (3). 103–109. (in Russian).
Slastjonin, V. A., Podimova, L. S. (2007). Gotovnost’ pedagoga k innovacionnoj dejatel’nosti. Sibirskij pedagogicheskij zhurnal. (1). 42–49. (in Russian).
Kas`yanov, O. V. (2007). Proektna texnologiya u navchal`no-vy`xovnomu procesi: posib. dlya samostijnoyi roboty` sluxachiv kursiv pidvy`shhennya kvalifikaciyi. Lugans`k, Ukrayina. (in Ukrainian).
Sidenko A. S. (2003). Metod proektov: istorija i praktika primenenija. Zavuch dlja adm. shk. (6). 96–111. (in Russian).
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2021 Оксана Васюк, Марія Голєва