ІННОВАЦІЇ В УКРАЇНСЬКІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ВИМОГИ ДО РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
pdf (English)

Ключові слова

навчальні досягнення
компетентнісний підхід
іноземна мова
початкова школа

Як цитувати

Полонська, Т. (2019). ІННОВАЦІЇ В УКРАЇНСЬКІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ВИМОГИ ДО РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Український Педагогічний журнал, (1), 69–76. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-1-69-76

Анотація

У статті розглянуто проблему результатів навчання іноземної мови учнів початкових класів за новим Державним стандартом початкової освіти та навчальною програмою з іноземних мов (2018 р.). Сутність компетентнісного підходу полягає у зорієнтованості навчального процесу на освітній результат, який розглядається як здатність учня діяти в різноманітних
проблемних ситуація. Вимоги до предметних і ключових компетентностей та обов’язкових освітніх результатів враховують компетентнісний підхід до навчання. Особливу увагу приділено особливостям основної предметної компетентності, зокрема іншомовній комунікативній компетентності, її складникам та новим вимогам до досягнення учнями окреслених у програмі результатів навчання. Крім того, автор розкриває сутність інтегрованих наскрізних змістових ліній та вимоги до очікуваних результатів навчання учнів початкової школи.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-1-69-76
pdf (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.