ДОЗВІЛЛЄВА КВАЛІФІКАЦІЯ УЧНІВ СТАРШОГО ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА: РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ
PDF

Ключові слова

вільний час
дозвіллєва діяльність
учні старшого підліткового віку
дозвіллєва кваліфікація
анімаційно-рекреаційна діяльність

Як цитувати

Дубровіна, І., & Яременко, Н. (2021). ДОЗВІЛЛЄВА КВАЛІФІКАЦІЯ УЧНІВ СТАРШОГО ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА: РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ. Український Педагогічний журнал, (2), 28–40. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-28-40

Анотація

У статті здійснено аналіз використання вільного часу учнями старшого підліткового віку, спрямованості їхніх дозвіллєвих потреб та інтересів, актуальних форм проведення дозвілля, визначено соціальні чинники вибору дозвіллєвих видів діяльності, доведено, що дозвіллєва кваліфікація є соціально-педагогічною проблемою. Окреслено поняття «дозвіллєва кваліфікація» як уміння обирати види та форми культурно-освітніх дозвіллєвих занять відповідно до ціннісних орієнтацій, активно прилучатися до різноманітних видів анімаційно-рекреаційної діяльності.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-28-40
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 Ірина Дубровіна, Ніна Яременко

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.