СТВОРЕННЯ ЦІННІСНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК УМОВА ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ
PDF

Ключові слова

заклад дошкільної освіти
ціннісне середовище
доброзичливість дітей старшого дошкільного віку
підготовка майбутніх вихователів

Як цитувати

Доманюк, О. (2021). СТВОРЕННЯ ЦІННІСНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК УМОВА ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Український Педагогічний журнал, (2), 41–50. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-41-50

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність створення ціннісного середовища закладу вищої освіти як одну з умов особистісно-професійного зростання та фахового становлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Метою статті є представлення результатів авторського наукового дослідження, зокрема формування особистісно-мотиваційного компонента готовності здобувачів вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку». Розкрито особливості впровадження різних форм та методів роботи (тренінгів, волонтерських заходів, позааудиторного спілкування, ведення щоденників самопізнання, складання програми самовдосконалення тощо). Акцентовано увагу на тому, що емоційне благополуччя у процесі здобуття вищої освіти є обов’язковою умовою розвитку особистості, запорукою успіху освітньої діяльності та професійного становлення майбутнього фахівця. Зроблено висновки, що впроваджені форми та методи роботи сприяють формуванню доброзичливих стосунків та ціннісних орієнтацій учасників освітнього процесу.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-2-41-50
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 Оксана Доманюк

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.