Анотація
У статті обґрунтовано актуальність створення ціннісного середовища закладу вищої освіти як одну з умов особистісно-професійного зростання та фахового становлення майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Метою статті є представлення результатів авторського наукового дослідження, зокрема формування особистісно-мотиваційного компонента готовності здобувачів вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку». Розкрито особливості впровадження різних форм та методів роботи (тренінгів, волонтерських заходів, позааудиторного спілкування, ведення щоденників самопізнання, складання програми самовдосконалення тощо). Акцентовано увагу на тому, що емоційне благополуччя у процесі здобуття вищої освіти є обов’язковою умовою розвитку особистості, запорукою успіху освітньої діяльності та професійного становлення майбутнього фахівця. Зроблено висновки, що впроваджені форми та методи роботи сприяють формуванню доброзичливих стосунків та ціннісних орієнтацій учасників освітнього процесу.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2021 Оксана Доманюк