Анотація
У статті на основі теоретичного аналізу низки публікацій у сучасних виданнях, а також публікацій та архівних матеріалів окресленого періоду подано рекомендації щодо використання у теперішніх умовах досвіду розвитку технічної творчості дітей та молоді в закладах освіти Галичини (1900–1939 рр.). Охарактеризовано основні нормативно-правові акти, які регламентують розвиток компетентностей здобувачів освіти в галузі техніки. Визначено чинники, що негативно впливають на розвиток технічної творчості в закладах освіти. Обґрунтовано актуальність розвитку технічних здібностей дітей. Виокремлено основні напрями удосконалення змісту, форм та методів організації технічної творчості учнівської молоді. Висвітлено психологічні й економічні аспекти досліджуваної проблеми та зроблено відповідні висновки

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2021 Олег Колодійчук, Василь Гайда