ВПЛИВ ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ НА СЕНСОРНЕ СПРИЙНЯТТЯ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ У САУДІВСЬКІЙ АРАВІЇ
PDF (English)

Ключові слова

програма навчання
чуттєве сприйняття
аутизм
Саудівська Аравія
спеціальна освіта

Як цитувати

Аларабі N. A. A. (2021). ВПЛИВ ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ НА СЕНСОРНЕ СПРИЙНЯТТЯ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ У САУДІВСЬКІЙ АРАВІЇ. Український Педагогічний журнал, (1), 5–17. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-1-5-17

Анотація

Це дослідження спрямоване на розвиток у дітей з аутизмом у Королівстві Саудівська Аравія сенсорного сприйняття за трьома параметрами (слухове, зорове та моторне). У цьому експериментальному дослідженні було розглянуто одну експериментальну групу для вимірювань до і після дослідження для досягнення його цілей. Для дослідження було обрано п'ять дітей (три хлопчика і дві дівчинки) віком від шести до десяти років, щоб ефективно реагувати на інструмент дослідження, тобто програму навчання для розвитку сенсорного сприйняття в аутичних дітей. За результатами дослідження зроблено висновок про статистично значущі відмінності (0,05) як до, так і після вимірювання середніх оцінок аутичних дітей у Королівстві Саудівська Аравія. Значення двостороннього коефіцієнта кореляції слухового і зорового (rprb) (0,95: 0,98) вказує на істотний вплив програми навчання на аутичних дітей, за винятком сенсорно-моторного вимірювання, де ефект був середнім.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-1-5-17
PDF (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 Надя Атія Алсаадаві Аларабі

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.