Анотація
У статті висвітлено сутнісні характеристики інклюзивної освіти. Встановлено роль професійної діяльності вчителя в умовах такої освіти. Проведено аналіз наукових поглядів на визначення феномену готовності вчителів до професійної діяльності. Визначено сутність поняття та структуру готовності вчителів до професійної діяльності в умовах інклюзії.
Доведено, що сукупність мотиваційно-ціннісного, когнітивного, психолого-регуляційного і діяльнісного компонентів є своєрідним динамічним інтегрованим новоутворенням, яке дає змогу здійснювати на високому мотиваційно-ціннісному рівні педагогічну діяльність у сфері інклюзивної освіти й усвідомлювати самого себе в професії та системі власної особистості.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2021 Алла Барбінова