СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ
PDF

Ключові слова

готовність вчителів до професійної діяльності
інклюзивна освіта
діти з особливими освітніми потребами

Як цитувати

Барбінова, А. (2021). СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ. Український Педагогічний журнал, (1), 58–64. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-1-58-64

Анотація

У статті висвітлено сутнісні характеристики інклюзивної освіти. Встановлено роль професійної діяльності вчителя в умовах такої освіти. Проведено аналіз наукових поглядів на визначення феномену готовності вчителів до професійної діяльності. Визначено сутність поняття та структуру готовності вчителів до професійної діяльності в умовах інклюзії.
Доведено, що сукупність мотиваційно-ціннісного, когнітивного, психолого-регуляційного і діяльнісного компонентів є своєрідним динамічним інтегрованим новоутворенням, яке дає змогу здійснювати на високому мотиваційно-ціннісному рівні педагогічну діяльність у сфері інклюзивної освіти й усвідомлювати самого себе в професії та системі власної особистості.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-1-58-64
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 Алла Барбінова

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.