ДИДАКТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ КОМПОНЕНТІВ ЕФЕКТИВНОГО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
PDF

Ключові слова

дистанційне навчання
онлайн-навчання
іноземна мова
синхронне та асинхронне спілкування

Як цитувати

Шандра, Н. (2021). ДИДАКТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ КОМПОНЕНТІВ ЕФЕКТИВНОГО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Український Педагогічний журнал, (1), 75–81. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-1-75-81

Анотація

У статті подано визначення поняття «дистанційне навчання» в контексті викладання іноземної мови. Виокремлено сім основних компетентностей, якими повинні володіти викладачі для успішного проведення занять під час дистанційного навчання. Визначено перелік ключових елементів дієвого навчання іноземних мов. Наведено практичні поради викладачам щодо розроблення онлайн-курсу з викладання іноземної мови з ілюстрацією конкретних прикладів імплементації цих порад. Детально описано дії викладача щодо кожного окремо взятого компонента ефективного онлайн-навчання іноземної мови. Зазначено доцільність використання автентичного матеріалу в дистанційних курсах. Вказано на необхідність залучення студентів до створення власних аудіо- та відеоматеріалів як складових практичних завдань. Також наголошено на важливості надання оперативного зворотного зв’язку й відгуків з боку як викладача, так і студентів.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2021-1-75-81
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2021 Наталія Шандра

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.