ТЕХНОЛОГІЯ ВХІДНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ НАВЧЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
PDF

Ключові слова

навчальні досягнення
залишкові результати
технологія навчання
педагогічне діагностування

Як цитувати

Онопрієнко, О. (2020). ТЕХНОЛОГІЯ ВХІДНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ НАВЧЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Український Педагогічний журнал, (4), 118–128. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-4-118-128

Анотація

Розглянуто проблему розроблення засобів для здійснення у посткарантинний період вхідного діагностування залишкових результатів навчання учнів початкової школи. Проаналізовано поняття, пов’язані з технологізацією освітнього процесу в умовах, які швидко змінюються. Визначено зміст і характеристики категорії технології навчання. Описано авторську технологію вхідного діагностування навчення учнів початкової школи з акцентуванням уваги на її змістовому забезпеченні. Наведено результати спостережень за апробуванням інструментарію розробленої технології, окреслено перспективи досвіду її застосування.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-4-118-128
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2020 Оксана Онопрієнко

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.