ЗМІСТ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИВЧЕННЯ ТЕОРІЇ ЛІТЕРАТУРИ В СИСТЕМІ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ В 11-му КЛАСІ ЛІЦЕЮ
PDF

Ключові слова

шкільна літературна освіта
міжпредметні зв’язки
українська література
зарубіжна література
теорія літератури

Як цитувати

Головченко, Н. (2020). ЗМІСТ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВИВЧЕННЯ ТЕОРІЇ ЛІТЕРАТУРИ В СИСТЕМІ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ В 11-му КЛАСІ ЛІЦЕЮ. Український Педагогічний журнал, (4), 169–179. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-4-169-179

Анотація

Статтю присвячено змістовому компоненту міжпредметної взаємодії на уроках української літератури у старшій школі. Шляхом порівняння переліку літературознавчих термінів у чинних програмах для закладів загальної середньої освіти з української та зарубіжної літератур, розгляду міжпредметної стратегії шкільних підручників з’ясовано зміст, окреслено проблеми та перспективи вивчення української літератури у взаємозв’язках із зарубіжною літературою. Констатовано, що обсяг рекомендованих до вивчення теоретичних понять створює умови для застосування різних видів і форм міжпредметної взаємодії, і це сприяє формуванню компетентного учня-читача. Наголошено на важливості уніфікації тлумачень літературознавчих категорій, що надаються до вивчення в системі міжпредметних зв’язків, виділення у структурі підручника окремого підрозділу − словника термінів, а також застосування міжпредметних стратегій під час формування блоку підсумкових запитань і завдань. Рекомендовано розглянути перспективу введення до шкільної абетки з мистецтва слова нових термінів, що характеризують потужні явища сучасного літературного процесу.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-4-169-179
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Авторське право (c) 2020 Ніна Головченко

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.