Анотація
Статтю присвячено розвитку творчості учнів, взаємодії критичного та креативного мислення під час розв’язання завдань на уроках суспільствознавчих предметів. Розглянуто зміст творчості, проаналізовано функції, вміння, методи, стратегії творчого та критичного мислень як складових створення ефективного продукту пізнання. Визначено, що творче мислення спрямоване на створення нового продукту пізнання, а критичне – якісного продукту пізнання та перевірки його можливої реалізації. Сформовано схему взаємодії творчого та критичного мислення у поетапному розв’язанні завдання. Використання комплексу мисленнєвих операцій, вправ на розвиток уявлення в процесі розв’язання завдання, зміна умов використання прийомів, урізноманітнення методів сприяють збагаченню творчого досвіду учнів
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2020 Наталія Жидкова