Анотація
У статті акцентовано увагу на потребі розвитку загальнокультурної компетентності у студентів гуманітарних спеціальностей. Схарактеризовано ключові компоненти формування загальнокультурної компетентності. Виявлено педагогічні умови процесу формування загальнокультурної компетентності, які мають теоретичне значення і слугують орієнтиром для розробки технології професійної підготовки студентів гуманітарних спеціальностей. Описано перелік навичок, якими мають оволодіти студенти в результаті реалізації та дотримання виділених умов формування компонентів загальнокультурної компетентності студентів. Результати, представлені в статті, становлять науково-теоретичний базис для подальшого вивчення даного питання. У зв’язку з цим запропоновано напрям подальшого дослідження, а саме вплив соціальних медіа на процес формування загальнокультурної компетентності студентів гуманітарних спеціальностей, оскільки швидка інтеграція та глобалізація інформаційних технологій у життєдіяльності кожної людини є незаперечним чинником його впливу на особистість.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.