Анотація
У статті здійснено аналіз особливостей підготовки фахівців з національного дизайну у закладах вищої освіти (ЗВО) Європи та США. Визначено, що британські навчальні заклади традиційно посідають найвищі місця у світових рейтингах ЗВО, які здійснюють професійну підготовку фахівців з національного дизайну. Виокремлено риси, які формуються у майбутніх фахівців із національного дизайну у вищих школах Великобританії. З’ясовано, що професійна підготовка у ЗВО США може бути охарактеризована як практично зорієнтована та корпоративна (виявляється у переважанні практично зорієнтованих навчальних дисциплін, обов’язковому проходженні виробничої практики). Наведено вищі школи Німеччини, де можливе здобуття дизайн-освіти. У них використовуються ігрові методи навчання (конкурси «вільного формотворення», вернісажі антидизайну, ярмарки та ін.), спрямовані на розвиток практичного компонента дизайнерського мислення. Зазначено, що в Італії під час підготовки фахівців з національного дизайну в усіх школах і напрямах провідною залишається методика проєктування. Висвітлено думку зарубіжних вчених щодо впровадження методики проєктування в навчальний процес. Розкрито види оцінювання майбутніх фахівців із національного дизайну в зарубіжних ЗВО. Сформовано спільні та відмітні риси професійної підготовки фахівців із національного дизайну в зарубіжних навчальних закладах
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.