Анотація
У статті розглянуто проблему соціалізації дітей з інвалідністю. Зроблено акцент на інклюзивній освіті як складовій гуманітарної політики України. Приділено увагу забезпеченню невід’ємного права дітей на освіту і здобуття її за місцем проживання, що передбачає навчання дітей з інвалідністю в умовах загальноосвітнього закладу. Досліджено ускладнену адаптацію дітей з інвалідністю під час навчання до соціального середовища внаслідок недостатнього досвіду чи обмеженого кола спілкування. Проаналізовано процес спілкування дітей з інвалідністю за такими траєкторіями: «вчитель – учень», «учень – вчитель», «однокласники – учень», «учень – однокласники».
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.