Анотація
Порушено актуальні питання щодо використання різноманітних сучасних методів навчання економіки в освітньому процесі ліцею. Проаналізовано проблеми, що пов’язані з методичними особливостями роботи вчителя економіки за різноманітними формами і засобами навчання під час проведення уроку економіки в ліцеї. Подано класифікаційну характеристику різних методів навчання, що мають активно та диференційовано застосовуватися в освітньому процесі з економіки. Методи презентації навчальної економічної інформації за характером пізнавальної діяльності учнів диференційовано на: пояснювальний, ілюстративний (інформаційний), репродуктивний (алгоритмічний), частково-пошуковий (евристичний) та дослідницький (науковий). У результаті дослідження значення шкільного навчального предмета «економіка» зроблено висновок щодо посилення ефективності методів навчання для формування в учнів ліцею ключових компетентностей із підприємливості та фінансової грамотності

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.