Анотація
У статті висвітлено окремі аспекти модернізації шкільної освіти Федеративної Республіки Німеччина. Визначено та охарактеризовано ключові тенденції розвитку освіти, такі як: модернізація структури та змісту освіти (розвиток ранньої освіти і виховання, збільшення початкових шкіл продовженого дня, запровадження волонтерської служби по закінченню школи), демократизація (зростання кількість безкоштовних дошкільних закладів, розвиток інклюзивної освіти, популяризація вищої освіти). Встановлено, що стратегічні цілі розвитку сектора освіти ФРН синхронізуються із загальноєвропейськими цілями. Системі шкільної освіти ФРН притаманні загальноєвропейські тенденції розвитку (розширення інклюзивної освіти, подовження шкільного дня, розвиток ранньої освіти), проте у контексті внутрішніх викликів (велика кількість мігрантів, припинення навчання у школі в ранньому віці, брак кваліфікованих педагогічних кадрів) Німеччині притаманний ряд тенденцій, що відображають стан її сучасного суспільства.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.