ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ФРН У КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СУЧАСНОГО ГЛОБАЛІЗОВАНОГО СВІТУ
PDF (English)

Ключові слова

освітні виклики
освітня політика
реформа освіти
німецька шкільна освіта
тенденції в освіті

Як цитувати

Джурило A. (2019). ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ФРН У КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СУЧАСНОГО ГЛОБАЛІЗОВАНОГО СВІТУ. Український Педагогічний журнал, (4), 25–31. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-25-31

Анотація

У статті висвітлено окремі аспекти модернізації шкільної освіти Федеративної Республіки Німеччина. Визначено та охарактеризовано ключові тенденції розвитку освіти, такі як: модернізація структури та змісту освіти (розвиток ранньої освіти і виховання, збільшення початкових шкіл продовженого дня, запровадження волонтерської служби по закінченню школи), демократизація (зростання кількість безкоштовних дошкільних закладів, розвиток інклюзивної освіти, популяризація вищої освіти). Встановлено, що стратегічні цілі розвитку сектора освіти ФРН синхронізуються із загальноєвропейськими цілями. Системі шкільної освіти ФРН притаманні загальноєвропейські тенденції розвитку (розширення інклюзивної освіти, подовження шкільного дня, розвиток ранньої освіти), проте у контексті внутрішніх викликів (велика кількість мігрантів, припинення навчання у школі в ранньому віці, брак кваліфікованих педагогічних кадрів) Німеччині притаманний ряд тенденцій, що відображають стан її сучасного суспільства.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-25-31
PDF (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.