ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У ПРАЦЯХ ВІТЧИЗНЯНИХ УЧЕНИХ ПЕРІОДУ 90-Х РР. ХХ СТ.
PDF

Ключові слова

стандарти освіти
Державний стандарт початкової освіти
початкова освіта
зміст освіти
модернізація початкової освіти
молодший школяр

Як цитувати

Куліш, Т. (2019). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ У ПРАЦЯХ ВІТЧИЗНЯНИХ УЧЕНИХ ПЕРІОДУ 90-Х РР. ХХ СТ. Український Педагогічний журнал, (4), 72–78. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-72-78

Анотація

У статті проаналізовано законодавчі та концептуальні положення нормативно-правових документів у галузі освіти України періоду 90-х рр. ХХ ст., якими визначено поняття «стандарти освіти» та врегульовано механізм їх розроблення, а також простежено напрацювання вчених щодо теоретичних основ стандартизації початкової освіти зазначеного періоду. Встановлено, що перші наукові розвідки з питань стандартизації освіти, зокрема щодо розроблення державних стандартів початкової освіти, з’явилися у 90-х роках ХХ ст. У працях вітчизняних учених обґрунтовано теоретичні основи розроблення стандартів освіти та доведено, що стандарти є дієвим механізмом оновлення змісту освіти, приведення його у відповідність до сучасних потреб особи і суспільства.

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-72-78
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.