Анотація
У статті проаналізовано законодавчі та концептуальні положення нормативно-правових документів у галузі освіти України періоду 90-х рр. ХХ ст., якими визначено поняття «стандарти освіти» та врегульовано механізм їх розроблення, а також простежено напрацювання вчених щодо теоретичних основ стандартизації початкової освіти зазначеного періоду. Встановлено, що перші наукові розвідки з питань стандартизації освіти, зокрема щодо розроблення державних стандартів початкової освіти, з’явилися у 90-х роках ХХ ст. У працях вітчизняних учених обґрунтовано теоретичні основи розроблення стандартів освіти та доведено, що стандарти є дієвим механізмом оновлення змісту освіти, приведення його у відповідність до сучасних потреб особи і суспільства.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.