ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧНІВ З ОБ’ЄКТАМИ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА: СТАН ШКІЛЬНОЇ ПРАКТИКИ
PDF

Ключові слова

навчальна взаємодія
освітнє середовище
шкільна практика

Як цитувати

Цимбалару, А. (2019). ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ УЧНІВ З ОБ’ЄКТАМИ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА: СТАН ШКІЛЬНОЇ ПРАКТИКИ. Український Педагогічний журнал, (4), 79–85. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-79-85

Анотація

У статті висвітлено результати аналізу стану шкільної практики щодо організації навчальної взаємодії здобувачів освіти з об’єктами шкільного освітнього середовища, зокрема таких його аспектів, як психологічна комфортність, здоров’язбережувальна спрямованість, урахування індивідуальних психологічних і фізіологічних особливостей учнів. За результатами проведеного аналізу визначено напрями модернізації освітнього середовища закладів загальної середньої освіти, що передбачає його гуманізацію, персоніфікацію та гармонізацію із зовнішнім освітнім середовищем. Автор окреслює також і перспективи подальших досліджень щодо ефективної організації навчальної взаємодії учнів з об’єктами шкільного освітнього середовища

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-79-85
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.