Анотація
У статті висвітлено результати аналізу стану шкільної практики щодо організації навчальної взаємодії здобувачів освіти з об’єктами шкільного освітнього середовища, зокрема таких його аспектів, як психологічна комфортність, здоров’язбережувальна спрямованість, урахування індивідуальних психологічних і фізіологічних особливостей учнів. За результатами проведеного аналізу визначено напрями модернізації освітнього середовища закладів загальної середньої освіти, що передбачає його гуманізацію, персоніфікацію та гармонізацію із зовнішнім освітнім середовищем. Автор окреслює також і перспективи подальших досліджень щодо ефективної організації навчальної взаємодії учнів з об’єктами шкільного освітнього середовища

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.